środa, 25 kwietnia 2018

Deser beza z cappuccino i bananem w czekoladzie posypana orzeszkami ziemnymi.


Pierwszy raz taką bezę jadłam w cukierni w Nałęczowie. Bardzo mi posmakowała i postanowiłam zrobić ją w domu. Co prawda użyłam kupionych bez bo moje nie wyszły takie dobre.


Składniki:

  •          4 bezy
  •          25o ml śmietanki 30%
  •          2 łyżki kawy cappuccino
  •          pół łyżeczki żelatyny
  •          1 banan
  •          czekolada mleczna
  •         1 łyżka orzeszków ziemnych

Śmietanę ubić, dodać kawę cappuccino i żelatynę rozpuszczoną w łyżce wody. Ubita śmietanę wyłożyć na bezy.
Banana przekroić na pół i podzielić na 4 części.
Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. Banany polać czekoladą i ułożyć na bitej śmietanie. Wierzch posypać posiekanymi orzeszkami ziemnymi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz